Saturday, May 14, 2011

Happy Anniversary Kami yg ke - 8 tahun...


Assalamualikum semua.. dan salam ceria

Aduhssss... dah lamanya x berblog nie.. memang lama sgt x update blog..mim kemalasan melanda mummy.. mummy hanya membaca blog rakan2 tapi tidak mengupdatenyer..

PENGUNGUMAN... PENGUNGUMAN...PENGUNGUMAN..!!!!! 
(Sila baca jerit tapi dalam hati)
Hari nie bape hari bulan murid2?? Hari nie 14 Mei 2011 Hari Sabtu...
Maknenyer... Hari Ulang Tahun Perkahwinan Kami yang ke 8 Tahun..
Fuuuhhhhhhhhhhssssssssssss.... berjaya jugak mengumumkan kat korang yang sedang membaca nie... heheheee..

Alhamdulillah.. Syukur ke Hadrat Allah SWT Yang Maha Mengetahui lagi Maha Mengasihani telah mengurniakan kami sebuah keluarga yang sangat bahagia.. Terima Kasih Allah...
Dengan kehidupan kami yang cukup sederhana... dikurniakan 2 cahayamata menambahkan lagi kegembiraan kami...Berkat doa kami berdua semoga anak2 kami menjadi anak yang sollleh dan Sollehah..Berkat doa ibubapa dan keluarga perkahwinan ini kekal buat selamanya.. InsyaAllah..Semoga kebahagiaan ini kekal buat selama2nya.. amin...

Mungkin dalam usia lapan tahun perkahwinan ini masih banyak perlu diperbaiki... Sikap bertimbang rasa dan tolenrasi antara kami membuatkan kami sentiasa bertolak ansur tanpa rasa ingin berlumba2 dengan sesiapa terutamanya mengejar harta kekayaan didunia ini.. Kami sentiasa berdoa agar dilimpahkan rezeki dan percayalah rezeki yang diberikan adalah dari Allah SWT... x perlulah kita merasa gah dan mendongak ke langit dengan harta yang kita miliki.. sekelip mata pun boleh berubah.. Hanya iman dan amal yang akan dibawa ke SANA.. Anak2lah harta yang paling bermakna untuk kami.. Harta yang tiada tolok bandingnya..


Sempena Hari yang bermakna ini Kami sekelurga ingin memohon kemaafan jika ada salah dan silap secara sengaja ataupun tidak sengaja..

Ya Allah Yang Maha Mengetahui lagi Maha Mengasihani..

Ampunilah segala dosa kami, dosa kedua ibu bapa kami, dosa adik beradik kami, dosa keluarga kami dan dosa sekelian umat islam yang ada didunia ini samada yang hidup ataupun yang telah mati....
Jadikan Kami sebuah keluarga yang bahagia, yang beriman dan bertakwa...
Berilah Kami rezeki yang Engkau redhai..
Jadikanlah anak2 kami anak2 yang solleh dan sollehah, yang berguna didunia dan diakhirat, yang cemerlang, gemilang dan terbilang...
Permudahkan segala urusan kami..
Kurniakan kami cahayamata perempuan.. (sebab mummy dalam proses ingin menambah cahayamata)
Kepadamulah Ya Allah kami memohon dan perkenankanlah doa kami..
Amin2 Ya Rabal A'lami...

Seperti tahun2 yang lepas, Mummy akan masak masakan yang istimewa tapi untuk tahun ini berlainan sedikit. Nak tahu?? Tunggguuuuuuuuuuu... Mummy akan update lagi kay..

Okaylah.. Sampai disini saja..
Jumpa lagi..
Boi2..
Wassalam..







4 comments:

  1. Tq so much Caythrine Amanda..
    wink*wink*wink* :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah......
    tahniah smg rumahtangga semakin bahagia dan ceria selalu, diberkati-Nya..

    ReplyDelete
  3. Terima kasih cantek.. insyaallah.. amin..

    ReplyDelete

Trafic Jam.. PpppRReeetttt...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...